Hírek

2014.01-01 Szociális gondoskodási és ellátási modul

A SZOLGI Gazdasági és Információs Vállalatirányítási Rendszer legújabb tagja a Gondos modul, melyet 2014.01.01-től a Nyíregyháza Városi Református Egyházközség Kálvineum Idősek Otthona használ.

A szociális ellátások (szociális étkeztetés, idősek otthona, nappali ellátás, házi segítségnyújtás, támogató szolgálat) keretén belül az ellátási igénylések és szerződések nyilvántartását, az igénybe vett ellátási- és egyéb szolgáltatások kezelését, az ellátottak felé történő elszámolást, majd azok alapján a kimenő számlák elkészítését a SZOLGI Pénzügyi és számviteli-, valamint a Szervező és dokumentumkezelő modulok automatikus kapcsolatán keresztül célorientált lekérdezési lehetőségekkel támogató modul.

2013-09-01 SZOLGI Adatcserélő modul kapcsolatának megvalósítása a Rool rendszerrel

SZOLGI Adatcserélő modul, mely a SZOLGI vállalatirányítási és a ROOL termelési rendszer automatikus kapcsolatának megvalósítását végzi el a Tranzit Food Kft-nél.

A modul segítségével a SZOLGI készletgazdálkodási-, értékesítési- és beszerzési moduljaihoz kapcsolódó automatikusan generált raktárbizonylatok importálását, feldolgozásának megvalósítását, továbbá az ezekhez kapcsolódó törzsadat állományok exportálását valósítottuk meg.

A rendszer feladata a SZOLGI rendszer adatbázisából a ROOL rendszerhez szükséges törzsadatok átadása és kiegészítése transzferes kiegészítő információkkal, továbbá a ROOL rendszertől kapott bevételi és kiadási raktárbizonylatok véglegesítése és automatikus feldolgozása a SZOLGI modulokban. Az Adatcserélő program automatikus küldés és fogadás időzítési ütemezésének felhasználói szintű beállításának biztosítása és megvalósítása.

2012.12.01 Ingatlankezelő és lakbérnyilvántartó modul

A SZOLGI Gazdasági és Információs Vállalatirányítási Rendszer legújabb tagja az Ingatlankezelő és lakbérnyilvántartó modul, melyet 2012.12.01-től a Nyíregyházi Városüzemeltető és Vagyonkezelő Nonprofit Kft. használ.

Az Ingatlankezelő és lakbérnyilvántartó modul segítségével, főleg az önkormányzati tulajdonú ingatlanok adatainak nyilvántartása, kezelése, lakásigénylések és szerződések számbavétele, lakbér- és lakhatási támogatások kezelése, ingatlanokat érintő beérkező számlák felosztása, a bérlők felé történő elszámolás, majd azok alapján kimenő számlák elkészítése történik, miközben a bérlőkkel kapcsolatos ügyiratok és dokumentumok elektronikus formában történő feldolgozása, komplex kezelése, célorientált lekérdezések és kimutatások, kontrolling funkciók támogatják és erősítik a modul hatékonyságát.

2010.12.01 Elektronikus rendelés és számlázás

Nyugat-Európában már több mint két évtizede, Magyarországon pedig az utóbbi pár évben jelentkezett igényként a cégek közötti információáramlás meggyorsítása. Ennek érdekében fejlesztették ki az EDINET típusú elektronikus üzenetküldést.

Ehhez a tendenciához kapcsolódva kifejlesztettük a SZOLGI rendszer Értékesítési moduljában a beérkező elektronikus rendelések feldolgozását, valamint a rendelésekhez kapcsolódó kiszállításoknak a partnerek felé történő EDINET alapú elektronikus számlázását.

Az alábbi cégeknél került már bevezetésre: Elpumps Kft., Szatmári Konzervgyár Kft.A fenti cégek már elektronikusan kapják a rendeléseiket illetve számláznak olyan nagy multinacionális cégek felé, mint az OBI Hungary Retail Kereskedelmi Kft., Metro Kereskedelmi Kft., Metro Cash&Carry Slovákia s.r.o., TESCO GLOBÁL Áruházak Zrt., AUCHAN Magyarország Kft.

2009.10.01. 2010-től Euróban is könyvelünk

A SZOLGI rendszer 2010. január 1-jétől lehetőséget nyújt konvertibilis devizában történő könyvvezetésre is. A rendszer segítségével a vállalkozások euróban és eurótól eltérő egyéb devizában is vezethetik könyvelésüket, és el tudják készíteni éves beszámolójukat.

A SZOLGI rendszer legújabb verziója idejében felkészíti a vállalkozásokat az euróban történő könyvelés és elszámolás gyakorlatának elsajátítására, az adózási előírások és a magyar számviteli törvény követelményeinek betartásával.

A SZOLGI rendszer legújabb verziója a következő lehetőségeket nyújtja: könyvelés EUR-ban; forintban történő befizetések és bevallások; a vállalkozás pénzforgalmának átszámítása euróra; az ÁFA alapjának forintban történő meghatározása MNB árfolyamon; az ÁFA és a társasági adóbevallás forintban való elkészítése a megfelelő devizaárfolyam alapulvételével.

2009.07.10 A SZOLGI újdonsága, a Gépjármű és menetlevél modul

A SZOLGI Gazdasági és Információs Vállalatirányítási Rendszer legújabb tagja, a Gépjármű modul 2009.07.01-től a Nyíregyházi Városüzemeltető és Vagyonkezelő Kft.-nél üzemszerűen bevezetésre került.

A Gépjármű modul segítségével egyszerűsödik a gépjármű és menetlevél nyilvántartás; a kiküldetési rendelvények kezelése; az üzemanyag-elszámolás és készletezés, valamint ebből raktárbizonylatok generálása; az üzemi teljesítmény nyilvántartása; a gépjárművek és a kisgépek norma szerinti és tényleges üzemanyag felhasználásának vezetőnkénti elemzése; a gépjármű bizonylatok elszámolása és könyvelése, miközben a modul dinamikus kapcsolatban áll a rendszer több moduljával, a célorientált lekérdezések és kimutatások pedig garantálják a hatékony és gyors munkavégzést.

2009.03.01 A vakbarát SZOLGI

A SZOLGI akadálymentesítése révén lehetővé tettük, hogy a vak, illetve gyengén látó felhasználóink is igénybe tudják venni a rendszer minden szolgáltatását. A SZOLGI Gazdasági és Információs Vállalatirányítási Rendszer minden modulja fel van készítve arra, hogy a leggyakoribb képernyőolvasó rendszerek, mint Jaws vagy Window Eye segítségével egér használata nélkül a rendszer minden funkciója működtethető, jelenleg billentyűzet használatával.

A szolgi rendszer jellemzői

• Integrált vállalatirányítási rendszer, egymáshoz kapcsolódó modulok.
• Windows operációs rendszerre épülő egységes grafikus kezelői felület.
• 4 GL alapú és relációs adatbázis kezelőn megvalósított fejlesztés, melyben a vállalat adatai minden modulban, egy központi adatbázisban kerülnek tárolásra.
• SQL adatbázis kezelőn alapuló nagy hibatűrésű, kliens-szerver architektúra, garantált adat-konzisztencia.
• Korszerű adatvédelem, adatbiztonság és korszerű hálózati követelményeknek megfelelő kommunikációs képességek.
• Több munkahelyes környezetben, helyi hálózaton (LAN), távoli eléréssel (WAN), telefonvonalon és internet kapcsolat (VPN) segítségével történő működés.
• Szabadon variálható modulszerű felépítés, a modulok automatikus kapcsolata kiküszöböli a többszörös adatrögzítést.
• Mindenmodulból elérhető egységes és automatikusan kialakítható kódrendszer, melyek biztosítják az egységes adatkezelést.
• A felhasználó által tetszőlegesen kialakított általános célú cikkszámrendszer ágazat független felhasználást biztosít.
• Szabályozható jogosultsági rendszer, egyéni és csoportos jogokkal az elérhető funkciók és adatok körének figyelembe vételével.
• A felhasználói és az adminisztrációs tevékenységek automatikus naplózása és kimutatása.
• Célorientált lekérdezések és információk felhasználónkénti paraméterezési lehetőséggel.
• A rendszer minden moduljában megtalálható kontrolling funkciók lehetőséget adnak a vállalat eredményességét jellemző mutatók nyomon-követésére, támogatást adnak a jó üzemgazdasági döntésekhez.
• A rendszer a beépített lekérdezéseken túl támogatja az egyedi igényű lekérdezések elkészítését, a felhasználó által kialakított összegzési sémák alapján.
• A gyors adatrögzítési folyamatok elősegítése billentyűzetről elérhető funkciókkal egér használata nélkül is.
• A gazdasági események a számviteli szabályzatnak és a számviteli politikának megfelelően előre definiálhatók.
• Automatikusan generálható bizonylatok előállításának támogatása.
• A munkafolyamatok vezérlésének beépített módon történő támogatása (workflow).
• Minőségbiztosítási rendszer hatékony támogatása.
• Esemény érzékeny felhasználói súgó (help) funkció.
• Szervezeti egység, telephely és felhasználó szintű bizonylatok kezelésének lehetősége.

A szolgi rendszer követelményei

• SQL adatbázis kezelőn alapuló egységes adatbázis rendszerrel működő vállalatirányítási rendszer.
• Windows operációs rendszerre épülő egységes grafikus kezelői felület.
• Több munkahelyes környezetben, helyi hálózaton (LAN), távoli eléréssel (WAN), telefonvonalon és internet kapcsolat (VPN) segítségével történő működés.
• Távoli elérésen alapuló működtetés esetén a hálózati adatforgalom minimálisra csökkentése miatt gyorsítótár használatának megvalósítása.
• A felhasználói igényeknek megfelelően beállítható automatikus biztonsági adatmentések elvégzésének biztosítása.
• A jelentős felhasználói szám miatt szabályozható legyen a rendszert használók jogosultság kezelése az elérhető funkciók és adatok körének tekintetében.
• Gyors keresési lehetőségek kialakítása a törzsadatok kiválasztásakor.
• A rendszerben minimalizálni kell a manuális feldolgozási szükségleteket.
• A modulok között automatikus kapcsolat biztosítsa az adatok áramlását.
• Költségtakarékos nyomtatási lehetőségek a kimutatások elkészítésekor.
• A többféle csoportosításban megvalósítható lekérdezések eredményeinek exportálása EXCEL, HTML, XML és DBASE formátumban.
• Szabványos formátumokat támogató adatcsere protokollok biztosítása (XML,TXT,CSS).
• A felhasználó által tervezett kimutatásokban terv, tény és bázis adatok összevetése a megadott összegzési sémák alapján.
• Felhasználó által paraméterezhető és elkészíthető mérleg, eredmény-kimutatás, kamatközlő, egyenlegközlő, felszólító levelek elkészítése.
• A partnerekkel való kapcsolattartás támogatása a szerződések, megrendelések, értékesítések, beszerzések, számlázások és pénzügyi műveletek folyamatában.
• A készletgazdálkodásban cikkenként választható készletkezelési eljárások és lejárati idő szerinti készlet kezelésék megvalósítása.
• Raktárirányítás készletszint figyeléssel, raktári, kiszállítási és leltározási dokumentációk elkészítésének támogatása.
• Automatikusan generálható bizonylatok előállításának támogatása.
• Munkafolyamatok irányítása az elektronikus iratkezelési és iktatási rendszerben.
• Az ügyiratok digitális tárolásának megvalósítása önálló szerveren és egységes adatbázisban.

Fejlesztőeszközök és környezet


VisualStudio

PowerBuilder

Sybase

MySQL

Windows szerver

Linux szerver

Szolgi akciók

A Szolex Kft. részt vesz a GINOP-3.2.1-15-2015-00001 Modern Vállalkozások programjában. A projekt célja a kkv-k informatikai képességeinek fejlesztése és ezáltal a versenyképességük javítása.

vallakozdigitalisan

SZOLGI Vállalatirányítási Rendszer
SZOLGI rendszerrel szemben támasztott legfontosabb követelmények az alábbiakban foglalhatók össze:
Windows operációs rendszerre épülő egységes grafikus kezelői felülete legyen. SQL adatbázis kezelőn alapuló nagy hibatűrésű, kliens-szerver architektúrájú és garantált adat-konzisztenciájú rendszer legyen. Több munkahelyes környezetben valósítsa meg a feladatok elvégzését. A rendszer helyi (LAN) hálózaton, távoli internetes eléréssel (VPN) történő működése is biztosított legyen. A felhasználói igényeknek megfelelően beállítható automatikus biztonsági adatmentések elvégzésének biztosítása. A jelentős felhasználói szám és a rendszer biztonságának növelése miatt szabályozható legyen a rendszert használók jogosultság kezelése az elérhető funkciók és adatok körének tekintetében. A gyors rögzítési folyamatok elősegítése billentyűzetről elérhető funkciókkal egér használata nélkül is. A rendszer különböző moduljaiban egységes és automatikusan kialakítható kódrendszer legyen. A integrált rendszer moduljai között automatikus kapcsolat biztosítsa az adatok áramlását. A rendszer naplózza a benne zajló eseményeket, adatváltozásokat az alapvető üzleti folyamatokra vonatkozóan az adatbiztonság fokozása érdekében. A rendszer moduljaiban a modulok használatához és üzemeltetéséhez bármikor elérhető on-line súgó (HELP) szükséges. A felhasználói dokumentációban a folyamatos rendszerfejlesztések során a verziószámoknak megfelelően tartalmazza az újdonságokat a rendszerben. Célorientált lekérdezések és információk paraméterezési lehetőséggel. A többféle csoportosításban megvalósítható lekérdezések eredményeinek exportálása EXCEL, HTML, XML formátumban. A rendszer a beépített lekérdezéseken túl támogassa az egyedi igényű ad hoc jellegű lekérdezések készítését. Költségtakarékos nyomtatási lehetőségek a kimutatások elkészítésekor. KSH statisztikák támogatása. A partnerekkel való kapcsolattartás támogatása a szerződések, megrendelések, értékesítések, beszerzések, számlázások és pénzügyi műveletek folyamatában. A készletgazdálkodásban cikkenként választható készletkezelési eljárások és lejárati idő szerinti készlet kezelések megvalósítása. Automatikusan generálható bizonylatok előállításának támogatása. Az értékesítési, beszerzési és gyártási folyamatok kézbentartása és irányítása. Hatékony eszköz és anyaggazdálkodás megvalósítása. Humán erőforrásokkal való gazdálkodás kontrolljának megteremtése. Szervezeti egység, telephely és felhasználó szintű bizonylatkezelési lehetőség. Megbízható és gyors adatok szolgáltatása a kontrolling funkciókhoz és üzemgazdasági döntésekhez.

A SZOLGI Vállalatirányítási Rendszer modulja a következők:
- Pénzügy, számvitel modul
- Befektetett eszközök modul
- Gépjármű és menetlevél modul
- Készletgazdálkodás modul
- Értékesítés modul
- Beszerzés és termékbiztosítás modul
- Mérlegelés és áruforgalom modul
- Humán erőforrások modul
- Szervező és dokumentumkezelő modul

Kedvezmények:
- licenszdíj 7 990 000 Ft (Alapár HUF + ÁFA)
- 1 év ingyenes szoftverkövetés próbaidőszak lehetősége licenszdíj kifizetése nélkül
- engedményes telepítési díjak 5 munkahely felett
- 1 napi ingyenes oktatás modulonként

Nézzen be hozzánk, hogy milyen egyedi engedményeket kínálunk kizárólag a www.vallakozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldás keresők számára. Amennyiben még nem regisztrált kérem, menjen az alábbi linkre „Regisztrálok a kedvezményért